25 січня, 2017

Аналіз роботи ШМО класних керівників за 2015-2016 н.р. СЗШ №7


Згідно з принципами і положеннями нормативних і директивних документів про освіту, рекомендаціями міського методичного кабінету, відповідно до структури методичної роботи в школі, методична робота в 2015-2016 навчальному році була спрямована на розвиток творчої особистості вчителя та учня в умовах компетентністного підходу у навчально-виховному процесі Проблема ШМО «Формування особистості-патріота України, який усвідомлює свою належність до сучасної європейської цивілізації, підготовлений до життя й чітко орієнтується в сучасних реаліях через розвиток інтелектуальної, емоційно-чуттєвої та вольової сфери особистості вихованців».
За період 2015-2016 навчального року було проведено 4 засідання МО, на яких було розглянуто питання планування виховної роботи в класах, опрацьовані основні нормативні документи з виховної роботи, вивчалися інноваційні технології, проводився моніторинг серед класних керівників щодо вивчення інноваційних технологій і їх впровадження у виховний процес. Проводилися педагогічні читання по проблемі розвитку компетентностей учнів по напрямках виховної діяльності школи, проводилася робота щодо формування виховних систем класів і їх оформлення, вивчалися новинки педагогічної літератури та передовий педагогічний досвід.

На першому засіданні МО було розглянуте питання планування виховної роботи на 2015-2016 н.р. Аблаєва С.М. ознайомила класних керівників з особливостями навчання дітей середнього шкільного віку і особливостями адаптаційного періоду до навчання в середній школі учнів-п’ятикласників. В процесі проведення конференції, Аблаєва С.М. висвітлила питання щодо вимог до сучасної виховної системи. Класні керівники були також ознайомлені з різноманітною методичною літературою, яка могла стати їм у нагоді при роботі з класними колективами.
Друге засідання МО (круглий стіл) пройшло під темою «Схильні до правопорушень діти поруч з вами». На ньому Скопич С.А. розкрив сутність та принципи креативної освіти щодо спільної діяльності батьків, учителів та учнів. Практичний психолог Ткаченко М.В. висвітлила питання індивідуальної роботи з дітьми, схильними до правопорушень. Соціальний педагог Драч О.К. ознайомила класних керівників з нормативно - правовим забезпеченням виховного процесу та надала рекомендації з питання «Попередження дитячого суїциду та злочинності». Також класні керівники взяли участь у педагогічному діалозі «Стимулювання учнів до колективної діяльності».
На третьому засіданні (навчальний семінар) проведено педагогічні читання по темі «Створення в школі максимально сприятливих умов для національно – патріотичного виховання учнів». Педагогом –організатором Кирилюк О.Ю. висвітлено питання щодо ролі учнівського самоврядування в організації патріотичного виховання. В підготовці до проведення засідання активну участь взяли всі класні керівники. Вчителі визначали, які методи і форми патріотичного виховання вдало використовують у роботі з учнями. Бібліотекар школи Галович А.М. ознайомила членів ШМО з науково – методичною літературою з проблем організації патріотичного виховання.
Останнє засідання «Скринька педагогічних ідей» на тему «Планування виховної роботи в умовах відродження національної школи». Підведено підсумки роботи за навчальний рік, проведено діагностування класних керівників для планування тематики засідань на 2016-2017 н.р.
В 2015-2016 н.р. всі класні колективи брали активну участь у житті школи згідно виховного плану школи.
У новому навчальному році ШМО класних керівників окреслило завдання:
1.       Постійно брати участь у роботі школи передового, перспективного і новаторського педагогічного досвіду. Ознайомитись із творчими лабораторіями учителів – новаторів шкіл міста.
2.       Стежити за новинками в педагогічній літературі, вивчати їх і впроваджувати в своїй роботах
3.       Приділяти більшу увагу проблемам молодих класних керівників, їх адаптації до шкільного життя.
4.       Посилити індивідуальну роботу з дітьми, схильними до правопорушень.
5.       Приділити особливу увагу організації роботи з обдарованими дітьми. Працювати над створенням оптимальних умов для розвитку обдарованих дітей, забезпечення їх самореалізації.
6.       Спрямувати роботу класного керівника для формування спільної програми дій школи і сім'ї у становленні юної особистості.
7.       Залучати батьків до активної участі в організації і проведенні позакласних заходів.
8.       Виховувати інтерес до вивчення рідного краю, почуття патріотизму.
9.       Працювати над вдосконаленням та розвитком системи учнівського самоврядування.

10.  Формувати життєтворчу юну особистість шляхом впровадження основних принципів особистісно – орієнтованої освіти.

Немає коментарів:

Дописати коментар